English

معاون استاندار کرمانشاه:

کمیته اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه تشکیل می شود

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کمیته اقتصاد دانش بنیان را با مجوز شورای توسعه و برنامه ریزی و با رویکرد حمایت و هدایت ایده های خلاقانه برای گسترش کسب و کارهای دانش محور در استان راه اندازی خواهیم کرد.

کمیته اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهزاد باباخانی، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، از پیگیری موضوعات مربوط به مقوله اقتصاد دانش بنیان در این کمیته خبر داد و اظهار داشت: ایجاد اشتغالزایی پایدار با افزایش واقعی شرکت های دانش بنیان را با تأکید استاندار محترم در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: بکارگیری دانش و فناوری روز در تولید کالا و خدمات با اتکا به توان داخلی و خودباوری ضمن کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری سبب رشد اقتصادی و ایجاد امید می شود و بر همین اساس می توان راهبرد اقتصاد دانش بنیان را پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

 معاون استاندار تصریح کرد: بخش های دولتی و خصوصی به صورت منظم و با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کارهای دانش محور؛ موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان را در این کمیته پیگیری خواهند کرد.

باباخانی به تاکیدات استاندار کرمانشاه برای اخذ مجوز شورای برنامه ریزی استان و راه اندازی کمیته اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: یکی از راه های نجات اقتصاد در کنار دانش‌بنیان بودن، اشتغال آفرینی است که لازمه آن تدوین یک سند اکوسیستم کارافرینی است.

وی خاطر نشان ساخت: در سال جدید با توجه به ترسیم راه و اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همه باید به رفع موانع تولید در استان کمک کنیم و این مهم را جزء راهبردهای اساسی در برنامه های کاری خود بدانیم.

وی تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب در دهه گذشته بر موضوع اقتصاد همواره هوشمندانه بوده و همچنین طی هفت سال گذشته به موضوع تولید توجه ویژه داشته اند با درایت این هدفگذاری انجام شده و بر این اساس ما مدیران موظف به پیگیری رفع موانع تولید و اشتغال و اجرای برنامه های دقیق و راهبردی هستیم.

باباخانی همچنین توجه ویژه به افزایش شرکت های دانش بنیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توجه به توسعه شرکت های دانش بنیان وظیفه ما حرکت در این مسیر است که باید توسعه شرکت های دانش بنیان جزء اولویت های کاری کانون های اقتصادی در استان باشد و باید طوری تلاش شود که ظرفیت این شرکت ها به دو برابر افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه