English

آتشپاد سوم مجید فرهادی:

آماده‌باش ۱۷۰ آتش‌نشان همزمان با روز طبیعت در کلانشهر مشهد

سرپرست آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: استقرار این دستگاه ها با هدف تأمین ایمنی شهروندان، در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها و همچنین مناطق ییلاقی اطراف مشهد مستقر می‌شوند.

 آماده‌باش ۱۷۰ آتش‌نشان همزمان با روز طبیعت در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم مجید فرهادی سرپرست آتش‌نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: با هدف تأمین ایمنی شهروندان، ۱۷۰ آتش‌نشان به همراه ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق روز ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه ( روز طبیعت ) در ۴۷ نقطه مستقر می‌شوند.

آتشپاد فرهادی در ادامه این خبر افزود: استقرار این دستگاه ها با هدف تأمین ایمنی شهروندان، در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در ۴۷ نقطه از پیش تعیین شده در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها و همچنین مناطق ییلاقی اطراف مشهد مستقر می‌شوند. 

سرپرست آتش‌نشانی مشهد همچنین تاکید کرد: علاوه بر این استقرارها، قریب به ۵۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی، فرماندهی و ستادی این سازمان نیز در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر مشهد در روز طبیعت در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی شهروندان خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه روز ۱۲ فروردین جمعه است آتش‌نشانان از ساعت ۸ صبح در مبادی ورودی و خروجی مشهد، بوستان‌ها و مناطق ییلاقی اطراف شهر مشهد استقرار خواهند داشت و همچنین روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت است.

سرپرست آتش‌نشانی مشهد اظهار داشت: این مستقری‌ها از ساعت ۶:۳۰ صبح شروع و تا بامداد چهاردهم فروردین ادامه دارد و در این مدت دو روز آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

آتشپاد سوم فرهادی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می شود که صورت بروز هر گونه حادثه یا موارد مشابه با حفظ خونسردی خود با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه