English

احمد وحیدی:

حواشی دیدار ایران و لبنان در دست بررسی است و اعلام خواهد شد

وزیر کشور بیان کرد: در گزارش نیروی انتظامی اشاره شده است که برخی تخلفاتی داشته اند؛ باید دلایل و انگیزه این افراد به دست آید تا اعلام نظر کنیم.

حواشی دیدار ایران و لبنان در دست بررسی است و اعلام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد: در مورد حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان ، هم اکنون معاونم در جلسه ای با مسئولان مربوطه در همین رابطه است و تلاش می کنیم طی دو روز آینده نتیجه را اعلام کنیم.

وحیدی افزود: در گزارش نیروی انتظامی اشاره شده است که برخی تخلفاتی داشته اند؛ باید دلایل و انگیزه این افراد به دست آید تا اعلام نظر کنیم و مجوز این دیدار بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شد بنابراین با وجود اینکه ظرفیت ورزشگاه حدود ۲۴ هزار نفر بود اما قرار شد ۱۰ هزار نفر وارد استادیوم شوند.

وزیر کشور متذکر شد: نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت در حوزه بیرونی ورزشگاه را دارد و زمانی که تعدادی بیش از پیش بینی برای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند، وارد عمل شد.

وی همچنین در ادامه این سخنان تصریح کرد: در گزارش موجود آمده است، عده ای خارج از ضوابط و به صورت جعلی اقدام به فروش بلیت کرده‌اند.

وحیدی با اشاره به استفاده از گاز فلفل تاکید کرد: در این گزارش فقط یک مورد استفاده از گاز فلفل ذکر شده  اما اینکه چه کسی این کار را انجام داده  در دست بررسی است.

شایان ذکر است که: ماجرا از آنجا آغاز شد که روز سه شنبه هزاران هوادار فوتبال قبل از آغاز بازی در اطراف ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) ازدحام کرده و منتظر ورود بودند و حال آنکه هنوز وعده ورود تماشاگران به میزان ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به شکل رسمی اعلام نشده بود.

لازم بذکر است که: پیش‌تر مسئولان فدراسیون فوتبال خبر از پذیرش هشت هزار تماشاگر و البته حضور تماشاگران زن در ورزشگاه امام رضا(ع) داده بودند، اما خلف وعده صورت گرفت و نه تنها هشت هزار نفر، بلکه ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند که هیچ تماشاگر زنی در بین آنان نبود و این در حالی بود که رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز رعایت نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه