English

محسن داوری:

بدلیل برخی اتفاقات و حواشی بازی ایران و لبنان عذرخواهی می کنیم

فرماندار مشهد گفت: بنا بود فقط از ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده شود؛ ولی با استقبال بی نظیر علاقمندان، در نهایت بیش از ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد.

بدلیل برخی اتفاقات و حواشی بازی ایران و لبنان عذرخواهی می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در سخنانی اعلام کرد: از مردم به خاطر تعداد زیادی از هوادارانی که نتوانستند برای دیدن مسابقه فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و لبنان وارد ورزشگاه امام رضا (ع) شوند و بروز برخی اتفاقات و حواشی، عذرخواهی می کنیم.

داوری در ادامه این سخنان اضافه کرد: به علت استقبال بسیار زیاد مردم مشهد، متاسفانه جمعیت زیادی نیز در بیرون ورزشگاه از تماشای بازی فوتبال محروم ماندند و امکان ورودشان به داخل ورزشگاه ممکن نشد.

فرماندار مشهد همچنین با اشاره به بروز برخی حواشی و انتشار تصاویر منتسب به آن در فضای مجازی متذکر شد: این موارد در حال پیگیری است و نتیجه پیگیری‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید

داوری در ادامه اظهار کرد: از اینکه جمعیت زیادی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و مسابقه فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و لبنان را از نزدیک تماشا کنند عذرخواهی می‌کنم.

شایان ذکر است که: فرماندار مشهد از مردم به خاطر برخی حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان عذرخواهی کرد و بنا بود فقط از ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده شود؛ ولی با استقبال بی نظیر علاقمندان، در نهایت بیش از ۲۳ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه