English

علی اشکانی خبر داد:

معرفی ۸ کشتی‌گیر برای حضور قدرتمندانه در المپیک

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور گفت: ۸ کشتی‌گیر به عنوان تیم منتخب کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان حاضر خواهند شد.

معرفی ۸ کشتی‌گیر برای حضور قدرتمندانه در المپیک

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی اشکانی ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور گفت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور از امروز در سرعین آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این اردو تلاش می‌کنیم تا با همراهی ۱۸ کشتی‌گیر تمرینات متنوعی را برای ارتقا سطح آمادگی کشتی‌گیران انجام دهیم تا در مرحله اول تمرینات تیم ملی، نفرات منتخب تا حدودی شناخته شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور بیان کرد: از بین ۱۸ کشتی‌گیر دعوت شده به تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور، ۸ کشتی‌گیر در طی ۳ مرحله برگزاری اردو برگزیده شده و خود را برای مسابقات المپیک ناشنوایان که امسال برگزار خواهد شد، آماده خواهند کرد.

اشکانی گفت: مسئولان استانی و شهرستان سرعین در خانه کشتی امکانات مناسبی را برای تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان مهیا کردند تا ما بتوانیم با فراغ بال بیشتر تمریناتمان را انجام داده و سطح آمادگی تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

وی بیان کرد: این اولین اردوی تیم ملی در سال جدید است و ۲ مرحله اردو نیز در تهران برگزار خواهد شد تا تیم کشتی فرنگی ناشنوایان کشور خود را مهیای مسابقات پیش رو کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور می گوید: تلاش ما بر این است تا تیم ملی کشورمان بتواند در سطح جهانی خوش بدرخشد و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به دست آورند.

اشکانی افزود: سعی ما بر این خواهد بود تا مراحل بعدی اردو نیز کشتی‌گیران فرنگی‌کار را بیشتر با فنون حریفان آشنا کنیم تا آنها بتوانند در سطح مسابقات المپیک ناشنوایان مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه