English

عبدالرسول دریایی عنوان کرد؛

قیمت ماهی تابع عرضه و تقاضاست

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه صید و صیادی و عرضه مستقیم ماهی کاملا به شرایط جوی و تلاش صیادی وابسته است عنوان کرد: بدون شک قیمت ماهی نیز تابع عرضه و تقاضاست و در شرایط جوی نامساعد که صید کاهش پیدا می کند.

قیمت ماهی تابع عرضه و تقاضاست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از تامین و عرضه مستقیم ماهی از صید به مصرف (بازار ماهی شیلات-هایپر مارکت گمبرون) گفت: با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت عرضه مستقیم آبزیان از صید به مصرف تنظیم قیمت بازار و حمایت از معیشت مردم در شب عید از25 اسفندماه جاری شاهد عرضه آبزیان به صورت مستقیم و با نرخ صیادی در بازار ماهی شیلات-هایپر مارکت گمبرون با همکاری جامعه صیادی، هایپر گمبرون و شیلات هرمزگان بوده‌ایم.

دریایی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع ماهی به صورت مستقیم تا 14 فروردین ماه به جز روزهای نامساعد جوی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه صید و صیادی و عرضه مستقیم ماهی کاملا به شرایط جوی و تلاش صیادی وابسته است عنوان کرد: بدون شک قیمت ماهی نیز تابع عرضه و تقاضاست و در شرایط جوی نامساعد که صید کاهش پیدا می کند به دنبال آن عرضه ماهی نیز با توجه به ذائقه مصرف تازه ماهی در استان، کاهش پیدا می کند و ممکن است با افزایش قیمت و یا کمبود ماهی در بازار همراه شود.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: هزینه ادوات و تجهیزات صید، تلاش صیادی، سوخت، تعمیر و نگهداری شناور، دریا روی و غیره را که همگی با افزایش قیمت همراه بودند را از عوامل افزایش نسبی قیمت  ماهی بوده است

دریایی تاکید کرد: با همه این‌ها و پیرو مشارکت جامعه صیادی در ایامی که صید و صیادی در استان صورت می گیرد و صیادان دریا روی داشته باشند بدون شک شاهد عرضه آبزیان با قیمت مناسب خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه