English

حسین باغ‌گلی:

استقبال خوب زائران از خدمات ایستگاهی ورودی‌های مشهد

معاون شهردار مشهد بیان کرد: ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد از مسیر نیشابور، ورودی از مسیر قوچان، راه‌آهن و پایانه مسافربری مشهد از ۲۸ اسفندماه پارسال فعال شده‌اند.

استقبال خوب زائران از خدمات ایستگاهی ورودی‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: ۱۹۲ هزار و ۱۸۱ نفر زائر و مسافر از ۲۸ اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین‌ماه جاری از خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر مستقر در ورودی‌های مشهد بهره‌مند شده‌اند.

باغ‌گلی در ادامه این خبر اضافه کرد: ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد از مسیر نیشابور، ورودی از مسیر قوچان، راه‌آهن و پایانه مسافربری مشهد از ۲۸ اسفندماه پارسال فعال شده‌اند.

معاون شهردار مشهد همچنین تصریح کرد: طی این مدت در ایستگاه مسیر نیشابور ۴۲ هزار و ۵۳۴ نفر و در ایستگاه ورودی به مشهد از مسیر قوچان نیز هشت هزار و ۷۷۶ نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه متذکر شد: در ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع) نیز ۷۳ هزار و ۵۹۴ مسافر و در ایستگاه راه‌آهن ۶۷ هزار و ۲۷۷ نفر پاسخگویی شدند.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد یادآور شد: غربالگری، تست سلامت، توزیع چای و آب جوش صلواتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود و نمایش‌های آیینی به عنوان خدمات قابل ارائه در این ایستگاه‌ها یاد شده می باشند.

باغ‌گلی اظهار کرد: همچنین توسط گروه‌های سیار برای زائران و مسافران در مناطق مختلف شهر و ورودی‌های مشهد سرودهایی اجرا می‌شود و تا پایان نوروز ۲۰۰ سرود توسط این گروه‌ها اجرا می‌شود که تا کنون ۱۳۳ اجرا از این تعداد برای زائران و مجاوران عرضه شده ‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه