English

استاندار اصفهان در نخستین نشست با فرمانداران:

باید مجاهدانه به سمت توسعه پایدار و رضایتمندی فراگیر مردمی حرکت کنیم

استاندار اصفهان در نخستین نشست مشترک با فرمانداران گفت:حبل‌الله ما، خدمت به مردم است و باید مجاهدانه به سمت توسعه پایدار و رضایتمندی فراگیر مردمی حرکت نماییم .

باید مجاهدانه به سمت توسعه پایدار و رضایتمندی فراگیر مردمی حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در گردهمایی بهاره فرمانداران استان، ضمن تبریک حلول سال نو، تصریح کرد: می باید مشکلات شهرستان ها شناسایی، احصا و به روش های مدون بررسی شود. شما فرمانداران مکلف هستید در محدودیت های شرایط کنونی مرد میدان جهادی باشید و مجاهدانه به سمت توسعه پایدار و رضایتمندی فراگیر مردمی حرکت و اقدام نمایید. مردم از شما انتظار دارند در کف جامعه همراه و همگام با ایشان باشید و آنان را مورد حمایت قرار دهید.

وی با بیان اینکه فرمانداران نماینده حاکمیت هستند، نه نماینده دولت، خاطر نشان کرد: مجموعه نهادها و دستگاه‌های استانی در دولت سیزدهم باید ماموریت‌های انقلابی را مجاهدانه، مجدانه و متعهدانه انجام دهند تا مردم تحول و تغییر را احساس و مشاهده کنند.

مقام عالی دولت در استان اصفهان، بر ضرورت رویکرد منطقه ای اداره کردن کشور و مردمی کردن حکمرانی و مشارکت دادن مردم در فعالیت ها و پشتیبانی و حمایت از آنها و استفاده از ظرفیت های بی بدیل مردمی تصریح موکد نمود و ابراز داشت: حاکمیت نباید متولی صرف همه امور در کشور باشد و باید از ظرفیت خیران، گروه های جهادی، مردم، جوانان انقلابی و متعهد، نخبگان متخصص و مدبر و ... در پیشبرد امور کشور استفاده موثر نماید.

 وی موکدا یادآور شد: فرمانداران باید طبق اصول و ضوابط نقش حاکمیتی خود را بدرستی و با دقت انجام دهند و انتخاب مدیران در شهرستان ها با مدیریت فرمانداران انجام شود.

مرتضوی ادامه داد: فرمانداران مکلف هستند با پرکاری، اصرار، اقناع و همراهی،  هم افزایی و اتحاد دستگاه ها و نهادها فعالیت ها را حول محور ایمان و عمل تعریف و محقق نمایند.

رئیس شورای اداری استان، با تاکید براینکه حبل الله ما خدمت به مردم است، متذکر شد: نگاه به ظرفیت‌های نخبگانی شهرستان ها باید در دستور کار فرمانداران قرار گیرد. پروژه‌های پیشران در هر شهرستان باید با جدیت و پشتکار قاطع و ویژه شما دنبال شود.

استاندار اصفهان با اشاره به عنوان شعار سال « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و ضرورت تحقق آن بر مبنای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار داشت: باید تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان در جهت تحقق شعار سال به نحو کارآمد بکار گرفته شود و شهرستان ها پیشنهادات کاربردی خود در این خصوص به استانداری منتقل نمایند.

دیدار استاندار اصفهان با فرمانداران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه