English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

جان باختن ۲۶ نفر در تصادفات برونشهری اصفهان/ لزوم بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از جان باختن 26 نفر براثر تصادفات در راه های برونشهری استان اصفهان خبر داد.

جان باختن 26 نفر در تصادفات برونشهری اصفهان/ لزوم بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع از جان باختن 26 نفر براثر تصادفات در راه های برونشهری این استان طی 10 روز گذشته خبر داد و گفت: اکثر جان باختگان سرنشینان خودروها بودند که از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند.

 وی از ابتدای طرح نوروزی پلیس یعنی 25 اسفند ماه تاکنون 15 میلیون تردد در جاده های استان اصفهان ثبت شده و همه محورهای مواصلاتی باز هستند و مشکل خاصی ترافیکی وجود ندارد.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه طی 10 روز گذشته 26 نفر از هموطنان جان خود را بر اثر تصادفات رانندگی درمحورهای مواصلاتی استان اصفهان از دست دادند و بیشتر آنها سرنشینان خودرو بودند که از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که این نشان دهنده استفاده نکردن آنها ازکمربند ایمنی است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه  اکثر تصادفات در جاده های استان اصفهان از نوع واژگونی بودند، گفت: خستگی وخواب آلودگی نیز یکی از عواملی است که زمینه ساز وقوع تصادفات خطرناک است ، تخطی از سرعت مجاز نیز باعث وقوع تصادفات و افزایش شدت صدمات می شود.

سرهنگ  اصغر زارع تاکید کرد: به رانندگان توصیه می کنیم  قوانین را رعایت کنند، با قوانین به صورت گزینشی برخورد نکنند، مسئولیت پذیر باشندو با خدمت گزاران خود در پلیس راه همکاری و تعامل داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه