English

قاسم عسکری نسب عنوان کرد؛

انجام بیش از ۸۵ هزار سفر دریایی در بنادر مسافری غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بیش از 85هزار سفر دریایی ایمن و بدون حادثه و جابجایی در بنادر مسافری غرب هرمزگان به ثبت رسیده است.

انجام بیش از 85 هزار سفر دریایی در بنادر مسافری غرب هرمزگان

به گزارش خبرنگار موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه در طرح نوروزی سال جاری که از 25اسفندماه آغاز شده و تا 17فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت اضافه کرد: در مجموع دو بندر مسافری، بندرچارک و آفتاب با 12فروند لندینگ کرافت که با ظرفیت حمل 530دستگاه خودرو و 11فروند شناور مسافری با ظرفیت یک هزار و 534صندلی جابجایی مسافر و خودرو را به جزیره کیش و بالعکس برعهده دارند.

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به اینکه جزیره کیش به عنوان مقصد عمده مسافران دریایی در بنادر مسافری غرب هرمزگان بوده است افزود: ترابری 85هزار و 192نفر سفر در ایام نوروز به ثبت رسیده است که بیشترین حجم جابجایی مسافر طی 10روز اخیر، مربوط پنجم فروردین ماه با ترابری 28هزار و 401نفر سفر طی یک دوره زمانی 24ساعته است.

وی ادامه داد: از 25اسفند ماه تا پایان روز پنجم فروردین ماه 24هزار و 486دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ کرافت (شناور ویژه حمل خودرو) از بنادر مسافری غرب هرمزگان به مقصد جزیره کیش و بالعکس جابجا شده که بیشترین حجم جابجایی خودرو مربوط به روز پنجم فروردین ماه با رقمی افزون بر 8هزار و 680دستگاه بوده است.

وی از مسافران و  میهمانان نوروزی خواست تا برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس حتما  از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه