English

سفیر روسیه در ایران مطرح کرد؛

سفر رئیس جمهور ایران به روسیه نقطه عطفی در روابط دو کشور است/علاقه‌مند به توسعه مبادلات در زمینه کشاورزی هستیم

سفیر روسیه در ایران گفت: مشکلاتی که برای صادرات برخی محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی به روسیه ایجاد شده بود رفع شده و علاقه‌مند به توسعه مبادلات در این زمینه هستیم.

سفر رئیس جمهور ایران به روسیه نقطه عطفی در روابط دو کشور است/علاقه‌مند به توسعه مبادلات در زمینه کشاورزی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، لوان جاگاریان در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از سفر به تبریز، اظهار داشت: در مدت 10 سال حضورم در ایران، به‌صورت مستمر از تبریز بازدید کرده‌ام و کاملاً در جریان ظرفیت‌های این استان هستم.

لوان جاگاریان، سفر رئیس جمهور ایران به مسکو را نقطه عطفی در روابط دو کشور خواند و گفت: بعد از این سفر، سه وزیر دولت جمهوری اسلامی هم از مسکو بازدید کردند و امیدوارم در سال جدید، شاهد توسعه رفت‌وآمدها از سوی هر دو طرف باشیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری آذربایجان شرقی با روسیه قدمتی طولانی دارد، افزود: در حال حاضر ارتباطات خوبی بین این استان و جمهوری تاتارستان وجود دارد و معتقدیم که با وجود ظرفیت‌های مشترک بین دو طرف، این روابط می‌تواند توسعه یابد.

جاگاریان از سفر رئیس اتاق بازرگانی تاتارستان به ایران در ماه جولای/ تیر خبر داد و گفت: در نظر داریم که یکی از برنامه‌های ایشان، بازدید از تبریز و آذربایجان شرقی باشد تا مذاکرات لازم برای توسعه همکاری‌ها در حوزه مبادلات اقتصادی و تجاری انجام شود.

سفیر روسیه در ایران همچنین با اشاره به نیازمندی بازار روسیه به محصولات کشاورزی و مواد غذایی، گفت: مشکلاتی که برای صادرات برخی محصولات از آذربایجان شرقی به روسیه ایجاد شده بود رفع شده و علاقه‌مند به توسعه مبادلات در این زمینه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه