English

تاکید استاندار یزد بر نظارت جدی در بازار تمام اصناف/فروش خارج از نرخنامه موجب نارضایتی است

استاندار یزد با تاکید بر اینکه نظارت بازار تمام اصناف با جدیت انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: از تخم مرغ تا نرخ هتل‌ها و هر قیمتی نباید خارج از نرخ نامه و مصوبه باشد تا موجب نارضایتی شود از طرفی همه متولیان باید اهتمام لازم را به کار گرفته و در این باره شاهد تخطی و تخلف نباشیم.

تاکید استاندار یزد بر نظارت جدی در بازار تمام اصناف/فروش خارج از نرخنامه موجب نارضایتی است

به گزارش خبرگزاری موج یرد، فاطمی استاندار یزد با بیان اینکه اعتمادسازی و جلب رضایت گردشگران باید در زنجیره گردشگری رعایت شود، گفت: از قیمت تخم مرغ تا نرخ هتل‌ها و هر قیمتی نباید خارج از نرخ نامه و مصوبه باشد تا موجب نارضایتی شود.

مهران فاطمی در حاشیه بازدید از بازار یزد با تاکید بر اینکه نظارت بر انواع قیمت‌ها و مدیریت بازار از ملزومات توسعه گردشگری است، اظهار کرد: ما باید برای جلب رضایت گردشگران و مردم باید بازارهایی با قیمت‌های مطلوب و ثابت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از راههای اعتمادسازی بین گردشگران و مردم جلوگیری از گران‌فروشی و عرضه کالا با قیمت مطلوب است، گفت: تنها در بازارهای طلای دست دوم سایر اصناف حتی اعضای مواد خوراکی نیز باید بتوانیم با حفظ تعادل، قیمت‌ها را برای گردشگران مطلوب نگهداریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه نظارت بازار تمام اصناف با جدیت انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: از تخم مرغ تا نرخ هتل‌ها و هر قیمتی نباید خارج از نرخ نامه و مصوبه باشد تا موجب نارضایتی شود از طرفی همه متولیان باید اهتمام لازم را به کار گرفته و در این باره شاهد تخطی و تخلف نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه