English

سقف وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده هرمزگان ۳۵۰ میلیون تومان است

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: سقف وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان ۳۵۰ میلیون تومان و در باقی شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است.

سقف وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده هرمزگان ۳۵۰ میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: این وام در مرکز استان ۳۵۰ میلیون و سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است.
رضایی بیان داشت: وام بدون سپرده‌گذاری است و فقط باید ملک در بافت فرسوده باشد سپس بانک مسکن این وام را پرداخت خواهد کرد، نرخ سود وام نیز بین ۹ تا ۱۲ درصد است.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان درباره جزییات دریافت تسهیلات بافت فرسوده توضیح داد: تمام مالکان و انبوه سازانی که در محدوده بافت فرسوده، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت تاریخی اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند و مالکانی که پلاک آنها در بافت هدف قرار دارد و پروانه ساخت و ساز را دریافت کردند و پروژه آنها حداقل ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، می‌توانند با دو روش برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: یکی از روش‌های دریافت وام نوسازی مسکن بافت فرسوده، این است که افراد به پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و سامانه ثبت‌نام مسکن حمایتی مراجعه کنند و با انتخاب گزینه بافت فرسوده ثبت‌نام خود را انجام دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان افزود: روش دیگر این است که افراد به صورت مستقیم به سایت شرکت بازآفرینی شهری ایران و نشانی facility.udrc.ir مراجعه کنند و آنجا فرآیند ثبت نام دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده را پشت سر بگذارند.
رضایی همچنین در خصوص وام ودیعه اسکان موقت استان نیز گفت: مبلغ وام ودیعه در بندرعباس ۴۵ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه