English

میزبانی یزد از مسافران نوروزی با ایجاد سفرهای ارازن قیمت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برنامه‌ریزی استان برای فراهم کردن سفرهای ارزان قیمت به یزد، از آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسافران نوروزی این استان با هر شرایط اقتصادی در موج دوم سفرها خبر داد.

میزبانی یزد از مسافران نوروزی با ایجاد سفرهای ارازن قیمت

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، ضمن اشاره به اسکان ۸۷ هزار مسافر نوروزی تنها طی روز گذشته، اظهار کرد: تاکنون ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی این استان اسکان داشته‌اند و استان آمادگی دارد در موج دوم سفرهای نوروزی نیز امکان اسکان تمام مسافران را فراهم کند.

وی گفت: تمام تلاش استان بر این است که در راستای فراهم کردن سفرهای ارزان قیمت به یزد، همه مسافران با هرگونه شرایط اقتصادی و مالی را در استان اسکان دهد تا از گردشگری یزد در ایام نوروزی بهره‌مند شوند.

آخوندی با بیان این که براساس پیش بینی‌های هواشناسی طی روزهای پنجشنبه و جمعه(امروز) وضعیت جوی ناپایداری را در استان به همراه طوفان و گردو خاک شاهد هستیم که در همین راستا نیز طی این دو روز تمامی کمپ های کویری یزد تعطیل و تدابیری اندیشیده شد تا مسافرانی که در فضای باز اسکان داشتند با مهیا شدن سالن نمایشگاه‌های بین المللی یزد  همکاری هیات امناء حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در فضاهایی مسقف اسکان داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: حتی مسافرانی که فاقد وسایلی مانند پتو بودند، با در اختیار دادن این وسایل در فضاهای مسقف اسکان شدند و آمادگی داریم در موج دوم سفرهای نوروزی نیز با توجه به این در بسیاری از استانهای جنوبی شرایط جوی نامساعد است ولی یزد از شرایط خوب آب و هوایی برخوردار است، میزبان مسافران نوروزی باشیم و سفری خاطره‌انگیزی برای آنها رقم بزنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد در پایان با بیان این که خوشبختانه یزد بالاترین میزان رضایت مسافران نوروزی در کشور را تاکنون به خود اختصاص داده است، از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا در صورت تمایل سفر به یزد، قبل از سفر نوروزی به این استان از طریق سامانه تلفنی ۳۳۵۲۱-۰۳۵ درخصوص اسکان خود برنامه‌ریزی کنند و هرگونه مشاوره و سئوالی دارند از این طریق جویا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی