English

بازدیدهای میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی+عکس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه بازدید های میدانی نوروزی، از واحد‌های سلامتی و ایمنی تا پروژه سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری بازدید کرد.

بازدیدهای میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی+عکس

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از زیرساخت ها و امکانات گردشگری موجود در نخستین منطقه آزاد شمال کشور، از مراکز ا‌یمنی، سلامتی و امکانات گردشگری ایجاد شده توسط سرمایه گذار خارجی دیدار به عمل آورد.

در این برنامه که تعدادی از معاون و مدیران سازمان حضور داشتند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ابتدا از  مراکز آتش نشانی و اورژانس منطقه دیدار کرده و ضمن گفتگو با کادر ایمنی و درمانی منطقه، از تلاش ها و زحمات مجموعه در حال خدمت رسانی فوق که زمینه حفظ مولفه‌های امنیت و سلامتی مسافرین و گردشگران نوروزی را به صورت ۲۴ ساعته فراهم می کنند قدردانی نمود.

برنامه بعدی بازدید نوروزی مهندس اکبری مقدم، دیدار از مجموعه بهشت پرندگان و آکواریوم فانتاستیک منطقه آزاد انزلی که با سرمایه گذاری ترکیه در حال فعالیت می باشد، بود، مذاکره با مدیران مجموعه و بازدیدکنندگان، از حواشی این دیدار میدانی را تشکیل می داد. 

در پایان نیز مدیر عامل سازمان با مطابق با روزهای گذشته نوروز حضور در مجتمع‌های تجاری، با مدیران فروشگاه ها و تعدادی مسافرین در حال خرید از این واحد‌های تجاری به گفتگو پرداخت و دستورات لازم را در خصوص رفع برخی مشکلات و دغدغه های موجود صادر نمود.

گفتنی است در روزهای ابتدایی نخستین نوروز قرن پانزدهم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی مدیران سازمان متبوع خود و نمایندگان بخش خصوصی، در قالب ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر بصورت مستقیم بر عملکرد حوزه های مختلف نظارت داشته و مستمرا از امکانات و خدمات در حال ارائه در این منطقه بازدید دارد.

منطقه ازاد انزلی در نوروز

منطقه ازاد انزلی در نوروز

منطقه ازاد انزلی در نوروز

منطقه ازاد انزلی در نوروز

منطقه ازاد انزلی در نوروز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه