English

۲ کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی در قم

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم از ۲ کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی در قم خبر داد.

۲ کشته و سه مصدوم در حادثه رانندگی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی بیگدلی در گفت و گویی بیان کرد:نخستین حادثه رانندگی سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه سه شنبه دوم فروردین ماه در محور ساوه به دستجرد ابتدای روستای طینوج به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: در این حادثه علی رغم حضور به موقع عوامل اورژانس دو سرنشین این خودرو خانم ۷۵ و آقای ۴۵ ساله به علت شدت آسیب‌های وارد شده در دم جان باختند.

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم این حادثه سه مصدوم ، یک پسر حدودا  هشت و دو خانم چهل ساله بد حال برجای گذاشت.

بیگدلی با بیان این که سه دستگاه آمبولانس برای نجات جان مصدومان به محل حادثه اعزام شد، گفت: نکته قابل توجه این که به فاصله کمی پیش از این حادثه  با اعلام درخواست درمانگاه دستجرد برای اعزام آمبولانس برای انتقال  یک بیمار قلبی به بیمارستان قم ،خانواده بیمار با دیدن مصدومان بدحال سانحه رانندگی در اقدامی انسان دوستانه بیمار خود را به خودروی شخصی منتقل می‌کنندتا آمبولانس برای انتقال مصدوم بدحال اختصاص یابد و خود در معیت اورژانس حرکت کردند.

به گفته وی، در این سانحه رانندگی ، دو تن از عوامل خدوم اورژانس یکی از کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی که در قالب تیم نظارت نوروزی در حال بازدید در محور مواصلاتی استان بود  و یک تن دیگر که در طول جاده به قصدسفر حرکت می کرد با دیدن صحنه تصادف به یاری مصدومان می‌شتابند.

بیگدلی در پایان اظهار کرد: با اقدام قابل تحسین خانواده بیمار قلبی و این دو کارشناس وظیفه شناس اورژانس  مصدومان بدحال از این حادثه جان سالم به در بردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه