English

سرهنگ حسین میش مست:

ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در محور‌های خراسان رضوی

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی بیان کرد: در همه محور‌های برون شهری که در ایام اعلام شده ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود.

ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در محور‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش مست رییس پلیس راه استان خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: تردد انواع تریلر و کامیون در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد - تربت حیدریه و بالعکس، از ساعت ۷ تا ۲۲ روز‌های ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ فروردین ممنوع است.

سرهنگ میش مست اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و یا دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در همه محور‌های برون شهری ممنوع است.

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی همچنین اعلام کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان و دیگر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

وی در ادامه افزود: در همه محور‌های برون شهری که در ایام اعلام شده ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های حامل موادسوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی) یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است.

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی با اشاره به این محدودیتها در ایام نوروز تاکید کرد: ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

سرهنگ میش مست تصریح کرد: حمل و نقل محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند در همه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ جمعه ۵ فروردین، تا یکشنبه ۷ فروردین و از ۷ فروردین تا ۷ صبح روز سه شنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۲ فروردین تا ساعت ۷ روز دوشنبه فروردین ۱۵ ممنوع است.

وی متذکر شد: صدور مجوز عبور برای خودرو‌های محموله ترافیکی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع بوده  است و برای تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۱۰ فروردین فقط برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادرکننده، مجوز عبور محموله صادر می‌شود.

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی یادآور شد: ورود و تردد همه خودرو‌های ترانزیت موادسوختی تا روز جمعه ۵ فروردین، و از ساعت ۷ صبح یکشنبه ۷ تا ساعت ۷ روز سه شنبه نهم و همچنین از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۱ تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است ضمن این که این خودرو‌ها در دیگر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۱ فقط در ساعات روز مجاز به تردد و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

سرهنگ میش مست خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های زیر پوشش خراسان رضوی، برای کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، پلیس راه استان با هماهنگی پلیس راه ناجا و به صورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه