English

سرهنگ حسین میش‌مست:

ممنوعیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در جاده های خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: تردد خودروهای دارای محموله‌های ترافیکی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در جاده‌های استان ممنوع است.

ممنوعیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در مسیرهای بزرگراهی و آزادراهی استان خراسان رضوی.

سرهنگ میش‌مست در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، تردد انواع تریلر و کامیون به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیرهای آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد-تربت حیدریه و بالعکس، از ساعت هفت صبح تا ۲۲ در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه و همچنین روز اول، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین افزود: تردد خودرو‌ها‌ ی دارای محموله‌های ترافیکی (محموله های ترافیکی آن دسته از بارهایی هستند که دارای وزن و ابعاد بیشتر از حد استاندارد ماشین های باری است) از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در جاده‌های استان ممنوع است.

وی در ادامه متذکر شد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت نیز در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه های استان و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

سرهنگ میش‌مست: در خاتمه این خبر ضمن تاکید به موارد گفته شده خاطرنشان کرد: اعمال محدودیتهای احتمالی دیگر نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه