English

هادی زارعی:

پلمب ۳ مرکز متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی در خراسان رضوی

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: از ابتداء طرح یادشده از ۱۵ اسفندماه تا کنون، با ۵۴ خودروی متخلف عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی در استان نیز برخورد شده است.

پلمب ۳ مرکز متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی زارعی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته در مشهد، ۳ مرکز متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی پلمب شد.

زارعی در ادامه افزود: دو مرکز از مراکز یادشده، همزمان با بازدید مشترک گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی مشهد که در معیت معاون استاندار و فرماندار ویژه مشهد صورت گرفت پلمب شد و مرکز سوم نیز در گشت مشترک گروه‌های دامپزشکی با سایر دستگاه‌ها پلمب شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی متذکر شد: این مراکز در بلوار طبرسی، خیابان آیت ا... عبادی و منطقه سپاد مشهد فعال بودند و به علت تکرار تخلفات و عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی، فروش مرغ قطعه‌بندی شده بر خلاف مصوبات کارگروه تنظیم بازار، نگهداری فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و ... پلمب شدند.

وی تاکید کرد: سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران آستان ملائک پاسبان رضوی، خط قرمز دامپزشکی است و در راستای اجرای دقیق و هر چه بهتر طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با هرگونه تخلفی که تهدید کننده امنیت غذایی شهروندان و زائران حرم مطهر رضوی باشد به شدت برخورد خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی یادآور شد: از ابتداء طرح یادشده از ۱۵ اسفندماه تا کنون، با ۵۴ خودروی متخلف عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی در استان نیز برخورد شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مشهد و سایر شهرستان‌های استان، موارد را با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه