English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در آغاز قرن جدید

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان در آغاز سال 1401 و قرن جدید در بسته خبری زیر بخوانید.

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در آغاز قرن جدید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 3 سوداگر مرگ را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی پژو در کمربندی آمل  شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 40 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و خاطرنشان ساخت: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 45 فقره سرقت احشام در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، مراتب در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهمان پرونده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به 45 فقره سرقت گاو و گاومیش اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی بیان داشت: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می باشد.

کشف 3 کیلوگرم موادمخدر در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال موادمخدر از محور اصلی شهرستان را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سوادکوه شمالی با انجام کارهای فنی و تخصصی خودروی حامل مواد مخدر که به مقصد یکی از شهرستانهای استان در حرکت بوده را در محور اصلی شناسائی که با تعقیب و مراقبت به داخل خانه امن از پیش تعیین شده هدایت و با هماهنگی قضائی از منزل مذکور بازرسی بعمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو در مجموع مقدار 3 کیلوگرم تریاک، کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

وی در پایان به معرفی افراد دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: بلای خانمانسوز اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی بوده و ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است.

دستگیری سارق منازل و ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد یادآور شد: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و 11 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی را کشف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه