English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در جاده کندوان و هراز/ کندوان یک طرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر آمد وشد خودرو‌ها در جاده کندوان و هراز نیمه سنگین است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده کندوان و هراز/ کندوان یک طرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده کندوان از پل زنگوله تا سیاه بیشه و جاده هراز محدوده پلور لاسم آب اسک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به احتمال ترافیک سنگین تا ساعات دیگر در جاده چالوس ادامه داد: از ساعت 11 امروز برای روان سازی ترافیک این مسیر یکطرفه می شود و برقراری تردد دو طرفه خودرو‌ها منوط به تخلیه بار ترافیکی است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های سوادکوه پرحجم، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان ابری و تمامی سطح جاده‌های استان خشک است به رانندگان توصیه کرد؛ با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان توصیه کرد از توقف در محور‌های کوهستانی خصوصاً گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و سقوط بهمن به همراه دارد پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته سه تصادف منجر به جرح در سوادکوه، هراز و بهشهر رخ داد، تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی راه از جمله تخلفات حادثه‌سازی است که پلیس به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه مازندران تأکید کرد: با ثبت دو تخلف حادثه ساز در 72 ساعت، خودرو به پارکینگ منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نمره منفی درج می‌شود.

به گزارش موج، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه