English

استقرار نیروهای امدادی آتشنشانی قم در محل اسکان مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار نیروهای امدادی آتشنشانی قم در محل اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

استقرار نیروهای امدادی آتشنشانی قم در محل اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس جعفری بیان کرد: خودروها و اکیپ های موتوری سازمان آتشنشانی در بوستانهای ویژه اسکان زائران و مسافران از روز گذشته انجام شده است.

رییس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: استقرار و ارائه خدمات خودروها و اکیپ های موتوری این سازمان تا پایان تعطیلات نوروزی و روز طبعیت در ۶ بوستان هدف در اسکان مسافران نوروزی ادامه دارد.

جعفری با بیان اینکه حفظ آرامش و رفع دغدغه ایمنی مهمترین هدف از استقرار این اکیپ ها در بوستانهای اسکان مسافران نوروزی است، تصریح کرد:  نیروهای عملیاتی سازمان آتشنشانی در ورودی های بوستان فدک، مهدی، امام رضا(عج)، نیایش،  پارکینگ های مسجد جمکران، مجموعه ورزشی شهید حیدریان، ورزشگاه ظهور و حسینیه اصفهانی ها در پیرامون مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در صورتی که مسافران و زائران نوروزی در سایر ورزشگاه ها و مکان های مسقف در آینده اسکان پیدا کنند؛ نیروهای عملیاتی آتشنشانی قم برای خدمات رسانی به آنها در این مراکز نیز مستقر خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به استفاده از دوربین های حرارت سنجش برای جلوگیری از تکرار برخی حواث تلخ و جبران ناپذیر طی سالهای اخیر در چادرهای مسافرتی، گفت: نیروهای عملیاتی با گشت پیاده در محل های نصب چادرهای مسافرتی تذکرات لازم برای جلوگیری از حوادث گازگرفتگی و آتش سوزی احتمالی در چادرهای مسافرتی خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه