English

کریم نوایی نظامی:

افزایش ۴۵ درصدی ورود مسافر به مشهد نسبت به پارسال

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: حدود ۸۴ درصد از مسافران از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده و مابقی از حمل و نقل عمومی بهره برده اند.

افزایش ۴۵ درصدی ورود مسافر به مشهد نسبت به پارسال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کریم نوایی نظامی رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ورود مسافر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد افزایش داشته است.

نوایی نظامی افزود: ۸۴ درصد از مسافران از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده اند و مابقی از حمل و نقل عمومی بهره برده اند و روزانه حدود ۵۵ هزار نفر وارد مشهد می‌شوند که ۱۹ هزار نفر از مسیر ریلی و ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق هواپیما به مشهد سفر می‌کنند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد بلیت قطار و ۷۰ درصد بلیت هواپیما‌ها با مقصد مشهد به فروش رفته است و مابقی به صورت روزانه به فروش می‌رسد.

نوایی نظامی با اشاره به مسافران نوروزی استان اظهار کرد: استان‌های گیلان، مازندران، اصفهان، البرز، یزد و تهران بیشترین مبدا استان‌های ورودی مسافران به مشهد مقدس هستند که با مکاتباتی که انجام گرفته است، کمبودی در تامین اتوبوس مسافربری در این مسیر‌ها نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه