English

زیرساخت‌های نیمه‌شعبان قم با حضور استاندار بررسی شد

استاندار قم با حضور در بلوار پیامبر اعظم (ص) ضمن بازدید با تعدادی از موکب داران گفت‌وگو و وضعیت ارائه خدمات و تامین زیرساخت‌های نیمه‌شعبان توسط دستگاه‌های دولتی را بررسی کرد.

زیرساخت‌های نیمه‌شعبان قم با حضور استاندار بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از موکب دانشگاه آزاد اسلامی که توسط دانشجویان راه‌اندازی شده بود در جریان بخش‌های مختلف از جمله پخش زنده این موکب و همچنین بخش فرهنگی و رباتیک آن قرار گرفت.

موکب اهالی سیستان و بلوچستان مقصد بعدی بازدید استاندار بود که مسئولان این موکب از نحوه ارائه خدماتشان و سابقه این کار و همراهی برادران اهل سنت بلوچ در تامین مواد اولیه بعنوان نذری توضیحاتی را ارایه کردند.

استاندار در ادامه با حضور در مدرسه علمیه آیت‌الله مدرسی از محل پخش زنده ویژه برنامه تلویزیونی جشن نیمه شعبان بازدید و از تلاش‌های عوامل این برنامه در راستای ترویج فرهنگ مهدی تشکر کرد.

حضور در نانوایی اهالی کرمان که بیش از ۳۰ سال است در مسجد جمکران نذر پخت نان دارند و گفت‌وگو با موکب داران کرمانی، بازدید از موکب هیات مذهبی صاحب الزمان (عج) ناشنوایان استان و اجرای سرود توسط فرزندان ناشنوایان، حضور در جمع موکب‌های اهالی فارس، اصفهان، سمیرم و دامغان از دیگر برنامه‌های استاندار قم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه