English

سیاوش محمدی:

سامانه سرد و بارشی از فردا وارد اردبیل می شود

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: یا نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان بارش برف و باران اردبیل را فرا می گیرد.

سامانه سرد و بارشی از فردا وارد اردبیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز جوی پایدار و نسبتاً آرام در استان اردبیل حاکم بوده؛ هر چند از بعدازظهر امروز ضمن افزایش ابر در مناطقی وزش باد نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا (جمعه ۲۷ اسفند) با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، آسمان استان ابری شده و بتدریج بارش باران و برف آغاز می گردد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: این سامانه سرد و بارشی تا روز سه شنبه هفته آینده (مصادف با روز دوم فروردین ۱۴۰۱) در استان فعال بوده و ضمن تداوم هوای سرد زمستانه در بیشتر مناطق استان سبب بارش متناوب باران و برف خواهد شد.

محمدی گفت: طی این مدت آسمان استان اردبیل غالباً ابری گاهی مه آلود و توام با هوای سرد (در مناطق مرکزی و جنوبی استان با کمینه دمای زیر صفر) پیش بینی می شود.

وی افزود: اوج بارش از ظهر فردا تا ظهر شنبه هفته آینده بوده و تمرکز بارش باران و برف، در مناطق شمالی (غالباً بصورت باران) و در نوار شرقی استان بویژه در شهرستان های گرمی و نمین (غالباً بصورت برف) انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: از اینرو جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی توجه به هشدارهای هواشناسی توصیه می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه