English

سیاوش محمدی:

سامانه بارشی از عصر امروز وارد اردبیل می شود

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی سرد و زودگذر از عصر امروز غالب مناطق استان را فرا می گیرد.

سامانه بارشی از عصر امروز وارد اردبیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جو نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان اردبیل تا عصر امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) تداوم خواهد یافت که بر این اساس آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و وزش باد جنوبی (گاهی تند) پیش بینی می شود.

وی افزود: از عصر روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی سرد و زودگذری که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا، تند بادهای موقتی، رخداد مه و بارش باران و برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل خواهیم بود که این سامانه بارشی تا صبح چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بارش ها در نوار شمالی استان اردبیل بصورت بارش خفیف باران بوده و در سایر شهرستان های استان عمدتاً بصورت بارش خفیف برف انتظار می رود.

محمدی تصریح کرد: از ظهر چهارشنبه مجدداً جوی نسبتاً پایدار در استان اردبیل حاکم شده ولی در ساعات شبانه و صبحگاهی هوای سردی را در نواحی مرکزی و جنوبی استان تجربه خواهیم کرد اما در طول روز دما بتدریج تا آخر هفته افزایش خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه