English

کامرانی به‌صورت رسمی سکان‌دار هدایت معاونت سیاسی استانداری هرمزگان شد

مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ظهر امروز برگزار شد.

کامرانی به‌صورت رسمی سکان‌دار هدایت معاونت سیاسی استانداری هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد گلستانی‌نژاد مدیرکل حوزه استاندار در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان که به عنوان نماینده استاندار هرمزگان در این جلسه حضور داشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب در استان هرمزگان هستیم و یک چهره مردمی، دانشگاهی و نخبه به عنوان معاونت جدید سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معرفی می‌شود. 

وی افزود: این مسئله آغازی برای یک فصل‌ جدید است، امروز این مسئولیت سنگین بر عهده آقای کامرانی است که بتواند در جهت رفع مهترین مسئله مردم که همان اشتغال و رفع معیشت این مردم است تلاش کند

گلستانی‌نژاد در پایان گفت: از زحمات علی رئوفی در مدت تصدی این سمت و تلاش‌های وی نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم در مسئولیت‌های بعدی موفق باشند. 

معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در جلسه اظهار داشت: خود را فرزند هرمزگان می‌دانم و در این مدت ۶ ماهه که در کنار استاندار هرمزگان بودم برای من آغازگر فصل جدیدی بود. 

علی رئوفی ادامه داد: به خودم و به سایر همکارانم و مردم عزیز هم باید تبریک بگویم که یک چهره نخبه به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی انتخاب شده که چهره مردمی و مسئولیت پذیر است من در کنار ایشان خواهم بود و برای وی آرزوی توفیق دارم. 

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های آقای رئوفی در زمان تصدی این سمت گفت: مهم‌تر از کار سیاسی، اخلاق سیاسی است و مهم‌تر از کار اجتماعی، اخلاق اجتماعی چرا که من معتقدم اخلاق مهمترین رکن است.

احسان کامرانی با تاکید بر اینکه از ظرفیت جوانان و نخبگان دانشگاهی استفاده خواهم شد افزود: باید در کنار یک دیگر تلاش کنیم و تعامل داشته باشیم تا بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای مردم شریف باشیم و از استاندار هرمزگان نیز تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه