English

معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

استفاده از جوانان در بدنه آموزش‌وپرورش مورد توجه قرار گیرد

بعدظهر امروز طی مراسمی با حضور مجتبی همتی فر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و نیز مسئولین ارشد استان ایلام آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

استفاده از جوانان در بدنه آموزش‌وپرورش مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجتبی همتی‌فر معاون وزیر و رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم شهر خوبی داشته باشیم میبایست ارتباط تنگاتنگی بین بخش های مختلف جامعه با آموزش و پرورش وجود داشته باشد و مدرسه و کودکستان جزو گروه‌های مهم در بدنه آموزش و پرورش هستند. 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور مسئولین مختلف در این مراسم نشان دهنده‌ اهمیت آموزش و پرورش برای اقشار مختلف جامعه است گفت: شیوع بیماری کرونا به کیفیت آموزش و پرورش صدمه وارد نموده است که این مسئله میبایست به کمک فرهنگیان مرتفع شود. 

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: جوان‌گرایی یکی از نکات مهم در این دولت است و از مدیریت جدید میخواهم که حتما در بدنه مدیران آموزش و پرورش از جوانان استفاده نمایند.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی، متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و در این راستا باید تمام فرهنگیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

ترس دشمن از رشد علمی کشور

محمدسبحان حسنی در ادامه این جلسه اظهار داشت: در کشوری که شأن و منزلت معلم مورد ستایش و ارزش قرار بگیرد مسیر رشد و توسعه جامعه سریعتر خواهد بود.

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری ایلام با بیان این‌که امید است بیش از پیش شاهد شکوفایی و پشرفت در حوزه علمی و فرهنگی باشیم افزود: ترور دانشمندان هسته ای نشان داد که دشمن از پیشرفت علمی کشور اسلامی ایران نگران است و نقطه قوت کشور که جهش علمی است را مورد هدف قرار داده است.

 

اهمیت سلامت دانش‌آموزان

علی درویشی نیز در پایان این جلسه اظهار داشت: در گذشته محصولات ما اکثرا وارداتی بودند اما اکنون در حال فتح قله ها هستیم و عظمتی که انقلاب اسلامی به ما داد باعث شد تا به دستاوردهای بزرگی از جمله انرژی هسته ای دست پیدا کنیم. 

سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه معلم گلواژه مهر  و رحمت است و باید قدردان معلمان باشیم افزود: همه در جامعه به قداست معلمان ایمان آورده اند و کار در آموزش و پرورش به مثابه کار و فعالیت در جبهه های دفاع مقدس است و در آنجا تیر و گلوله بود اما اکنون عرصه‌ تهاجم فرهنگی است. 

وی ادامه داد: مدیران ما میبایست آینده نگر و تحول خواه باشد و مدیران آموزش و پرورش باید از مشورت استفاده نمایند تا بتوانند مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را حل کنند.

درویشی با بیان اینکه مسئله سلامتی دانش آموزان در اولویت اصلی ما قرار دارد خاطرنشان کرد: ابتدا باید به سلامت دانش آموزان توجه کرد، سپس به مقوله تعلیم و تربیت پرداخته شود.

وی در پایان گفت: همچنین مسئله نماز باید در مدارس استان سراسری شود و هوشمندسازی مدارس در اولویت آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه