English

مجید دبیریان:

توافق جابجایی پادگان ارتش پس از دو دهه

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی مبنی بر جابه‌جایی پادگان ارتش این موضوع حسب دستور حجت‌الاسلام اژه‌ای در دستور پیگیری قرار گرفت.

توافق جابجایی پادگان ارتش پس از دو دهه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید دبیریان رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر مشهد مقدس در خبری اعلام کرد: در توافقی صورت گرفته پس از ۱۵ سال پادگان ارتش جابه‌جا شده و بازگشایی معابر مسدود شده که سبب نارضایتی مردم، سنگین شدن ترافیک و عدم دسترسی شهروندان شده بود.

دبیریان در ادامه متذکر شد: پس از درخواست شهردار مشهد از حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رییس قوه قضائیه در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی مبنی بر جابه‌جایی پادگان ارتش این موضوع حسب دستور حجت‌الاسلام اژه‌ای در دستور پیگیری قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد مقدس همچنین افزود: با توجه به اینکه شهردار مشهد درخواست کرد که سازمان قضایی نیروهای مسلح فصل‌الخطاب این مسئله باشد و نیز فرمانده نیروی زمینی ارتش حکمیت سازمان مربوطه را قبول کرد.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه از سوی حجت‌الاسلام احمدرضا خاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفت و منتج به توافق سه‌جانبه میان شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و ارتش شد.

دبیریان در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: ماحصل توافق آن است که پس از ۱۵ سال پادگان ارتش جابه‌جا شده و وضعیت معابر و نیز املاک مربوطه در توافق‌نامه‌ای تعیین تکلیف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی