English

سرلشکر موسوی:

بدون خواست و اراده ایران، هیچ کاری در منطقه شدنی نیست

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است.

بدون خواست و اراده ایران، هیچ کاری در منطقه شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و مسوولان یگان‌های این نیرو در شمال شرق عنوان کرد: به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست.

امیر سرلشکر موسوی گفت: این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح بدست آمده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و سفرای کشور‌های غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند، ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

وی یادآور شد: ملت شریف ایران همواره قدردان نظام مقدس هستند و ایثار جان، برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی شده و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.

امیر سرلشکر موسوی در خاتمه با اشاره به طرح مردم یاری ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بار‌ها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه