English

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی نجف آباد خبر داد:

باغ شهر صفوی آماده استقبال از مهمان‌های نوروزی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، از آمادگی کامل نجف آباد برای میزبانی شایسته از مهمان‌های نوروزی خبر داد.

باغ شهر صفوی آماده استقبال از مهمان‌های نوروزی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی حیدری گفت: نصب کانکس‌های مجهز و استفاده از راهنمایان مجرب در پنج ورودی شهر نجف آباد شرایط برای راهنمایی و اسکان مسافرین نوروزی فراهم آمده است.

وی تصریح کرد: از جمله جاذبه‌هایی که گردشگران به آن توجه دارند موسیقی محلی و مشاغل سنتی است، که  ظرفیت ویژه‌ای در این زمینه در شهر تاریخی نجف آباد وجود دارد و گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند ضمن بازدید از خانه تاریخی مهرپرور و موزه مردم شناسی نجف آباد از نمایشگاه نقاشی و مشاغل سنتی به همراه موسیقی سنتی بازدید کنند.

وی در ادامه افزود: چندین هزار بسته فرهنگی گردشگری، نقشه گردشگری، کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری نجف آباد، بروشور گردشگر به منظور ارائه به مسافران و میهمان‌های نوروزی تهیه و آماده سازی شده است و با استفاده از نیروهای توانمند و آموزش دیده در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

حیدری ادامه داد: تورهای گردشگری متنوع و جذابی به منظور استفاده گردشگران از جاذبه‌های گردشگری نجف آباد طراحی شده است، گردشگران می‌توانند در هفت برج خارون از غرفه‌های صنایع دستی نجف آباد بازدید و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر تاریخی نجف آباد در این زمینه آشنا بشوند.

مدیراداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد تصریح کرد: باغ بانوان نجف آباد با محیطی زیبا و دیدنی از جمله مکان‌هایی است که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه امکان استفاده ازمدارس دولتی نیز برای گردشگران فراهم آمده است.

حیدری با اشاره به برگزاری تور گردشگری در جاذبه‌های تاریخی گردشگری نجف آباد و برگزاری کارناوال شادی در ایام نوروز، اظهار کرد: تمام تدابیر جهت حضور، اسکان و بازدید از مناطق مختلف شهر برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است و نیروهای خدوم شهرداری در آمادگی کامل جهت خدمت به مردم و مسافرین قرار دارند.

وی افزود: همچنین کارناوال شادی و تورگردشگری  با شعار آمد بهار جان ها در ویژه برنامه های نوروزی شهرستان نجف آباد به اجرا در می آید.

مصطفی حیدری گفت: در جلسه ستاد نوروزی سال 1401 مصوب شد بنرهای معرفی نجف آباد، در ورودی های شهر توسط مناطق نصب شود و ده دستگاه اتوبوس به همراه راننده برای کارناوال شادی و تورگردشگری توسط سازمان حمل و نقل بارو مسافر در اختیار ستاد نوروزی قرار گیرد.

 مدیراداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد بیان داشت: همچنین مقرر شد روشنایی ورودی های شهر، میادین و معابر سطح شهر توسط مدیران مناطق انجام گردد و ویژه برنامه هایی در بوستان ها، پارک ها و مراکز گردشگری تفریحی در ایام نوروز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به اجرا در آید.

باغ شهر صفوی - Copy

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه