English

مجید محمدغریبانی خبر داد:

حضور ۴۵۰ نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی اردبیل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: برای اجرای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۱ در استان ۴۵۰ نیروی اورژانس پیش بینی شده است.

حضور ۴۵۰ نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مجید محمدغریبانی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: این نیروها به صورت شبانه‌روزی در ۵۶ مراکز اورژانس داخل شهرها و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و بین شهری در ایام تعطیلات عید نوروز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی افزود: علاوه بر این، پنج ایستگاه سلامت نوروزی نیز در شهرهای اردبیل، نیر، مشکین‌شهر و پارس‌آباد دایر شده که خدمات خود را از روز نخست تعطیلات نوروز آغاز خواهند کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و موتورلانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای مدیریت حوادث و ارائه خدمات اورژانسی در سطح استان در تمام ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

محمدغریبانی در ادامه از کاهش معنادار مزاحمت‌های تلفنی برای شماره تلفن ۱۱۵ اورژانس در استان اردبیل طی سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۹ هزار مزاحمت تلفنی برای اورژانس اردبیل انجام شد در حالی که تماس‌های منجر به اعزام اکیپ اورژانس حدود ۵۷ هزار مورد بود.

وی بیان کرد: آمار مزاحمت برای شماره تلفن ۱۱۵ اورژانس استان اردبیل در سال جاری به کمتر از یک سوم سال گذشته و حدود ۱۸ هزار تماس کاهش یافته و میزان اعزام گروه‌های اورژانسی نیز در حد همان ۵۷ هزار مورد سال قبل بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه