English

در آخرین روزهای پایانی سال انجام شد؛

بارگیری نگله ۲۴۳ تنی صادراتی از بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در روزهای پایانی سال، نگله‌ای کاپوتاژی با وزن مجموع ۲۴۳ تن با هدف صادرات به یکی از کشورهای همسایه در اسکله ۹ منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی بارگیری شد.

بارگیری نگله ۲۴۳ تنی صادراتی از بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منصور خرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: نگله‌ای کاپوتاژی یک دستگاه تاور (برج تقطیر) با وزن ۲۴۳ تن در راستای حمایت از تولیدات داخلی، بارگیری شد.
خرمشکوه در خصوص  مشخصات فنی این محموله اظهار داشت: این نگله با وزن ۲۴۳ تن و طول۵۴ متر از بندر شهید رجایی به مقصد بندر خرمشهر منتقل و از آنجا به یکی از کشورهای همسایه صادر خواهد شد.
وی در خصوص مراحل عملیات جابه جایی این محموله گفت: این نگله متعلق به بخش خصوصی است که با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان حدود یک ساعت بر روی یک بارج بارگیری شده است.
خرمشکوه گفت: در راستای تامین تجهیزات استراتژیک داخلی نیز یک محموله نگله ۵۷۴ تنی دیگر نیمه اول فروردین امسال به وسیله تجهیزات ویژه در بندر شهید رجایی تخلیه و وارد کشور خواهد شد.
وی در پایان ابراز داشت: این محموله‌های پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از تخلیه و یا بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر انتقال می یابد.
گفتنی است نگله کلمه‌ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه