English

آغاز هفدهمین همایش دکترین مهدویت در قم

هفدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز سه شنبه با پیام آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

آغاز هفدهمین همایش دکترین مهدویت در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، دبیر هفدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در ابتدای این همایش اظهار داشت: ۱۲۰ مقاله به این همایش ارسال شده است که در روز همایش ۱۶ مقاله برتر ارایه و نیز چکیده همه مقالات در یک کتاب منتشر می شود.

حجت الاسلام محمدصابر جعفری بیان کرد: هفدهمین دوره این همایش با موضوع «انتظار، گام اول طرح کلی حرکت رهبران الهی» در چهار محور در حال برگزاری است.  

رییس موسسه آینده روشن نیز در ادامه این همایش، بیان کرد: موضوع و شعار محوری همایش امسال انتظار است.

حجت الاسلام سیدمجید پورسیدآقایی، آماده سازی جهان برای ظهور منجی را مصداق اصلی انتظار دانست و ادامه داد: مساله انتظار نیازمند اقداماتی است که امام راحل با پایه ریزی انقلاب اسلامی انجام داد.

وی ابراز داشت: در زمینه مهدویت حجم کارهای انجام نشده در مقابل اقدامات انجام شده مانند قطره ای در برابر اقیانوس است و در این زمینه در مرتبه اول وظیفه حوزه های علمیه است و عالمان و اندیشمندان باید به داد این اندیشه مظلوم رسیده و معارف آن را به نسل تشنه بشری ابلاغ کنند.

در بخشی از این همایش از تعدادی از مهدی یاوران در عرصه های مختلف فرهنگی، رسانه ای، فیلم و سریال، هنری، تولید محتوا، ایثار و شهادت و غیره با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد و از آخرین آثار و کتاب های موسسه آینده روشن رونمایی شد.

هفدهمین همایش دکترین مهدویت عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی