English

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در اصفهان:

حراست در حفظ و صیانت تأسیسات گازی نقش بی بدیل و موثری دارد

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در اصفهان گفت:حراست در صیانت ازاطلاعات، تجهیزات و تأسیسات گازی نقش بی بدیل و موثری دارد.

حراست در حفظ و صیانت تأسیسات گازی نقش بی بدیل و موثری دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین علیزاده، در سفر به اصفهان و بازدید از مجموعه شرکت گاز بر نقش تأثیرگذار نیروهای حراست در حفاظت و صیانت از تاسیسات گاز استان تأکید کرد.

وی مسائل و نکات امنیتی و اطلاعاتی گاز اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نسبت به اتخاذ راهکارهای اجرایی در این خصوص اقدام گردید.

رئیس حراست شرکت ملّی گاز ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد، برنامه ها و شیوه های بکار گرفته شده در شرکت گاز استان اصفهان، با ارائه توصیه های حراستی در راستای ارتقای سیستم ها و مکانیزم های مورد استفاده در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی، ضمن  بازدید از مجموعه شرکت گازاستان اصفهان، گفت: تأسیسات گوناگونی در شرکت ملی گاز ایران وجود دارد که حفاظت و صیانت از این تأسیسات به‌ عهده کارکنان واحد حراست است.

علیزاده، با اشاره به اهمیت صنعت گاز در خدمت‌رسانی به هموطنان در بخش‌های خانگی،صنعتی و عمومی، اظهار کرد: ما باید از این ذخایر خدادادی صیانت کنیم و فعالیت‌های واحد حراست این صنعت در ابعاد مختلف و با توجه به ماموریت‌های سازمان حراست دوچندان شده است.

وی تأکید کرد: کارکنان واحدهای حراست در مجموعه شرکت‌های تابع ملی گاز ایران با وجود کمبود امکانات و افزایش تأسیسات در صنعت گاز، در سال‌های گذشته از این تأسیسات به‌خوبی حفاظت کرده‌اند.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه یک نیروی حراستی، بحث اعتقادی و ایمانی است، گفت: همچنین اجرای قوانین و مقررات و پایبندی به مقررات، حفظ شأن، منزلت و تکریم همکاران و مشاوره به همکاران، مدیران و مسئولان را می‌توان از ویژگی‌های شاخص نیروهای حراست دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه