English

صاحبعلی اصغری:

بیله‌سوار برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار گفت: شهرستان بیله سوار با توجه به احتمال افزایش سفرها برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارد.

بیله‌سوار برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صاحبعلی اصغری ، سرپرست فرمانداری بیله‌سوار در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار ضمن اعلام آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی، گفت: با توجه به احتمال افزایش سفرها تمهیدات لازم برای استقبال و ارائه خدمات جهت رفاه مسافران پیش بینی شده است.

وی افزود: رویکرد ما در ایام عید نوروز 1401 مدیریت و برنامه‌ریزی سفرهای ایمن، حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی با درنظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا است.

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار ضمن تاکید بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در خدمات رسانی به گردشگران، گفت: تمامی دستگاه‌ها و صنوف باید براساس شرح وظایف خود و براساس کمیته‌های تعیین شده برای استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی آماده شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله‌سوار نیز به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر در این جلسه، گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار ضمن ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد، نسبت به استقرار کشیک‌های نظارتی و پاسخگویی در این ایام به منظور هدایت، رسیدگی به شکایات و نظارت بر تاسیسات گردشگری اقدام می‌کند.

فرنام حامد گفت: اماکن اقامتی شهرستان بیله‌سوار، اعم از هتل، مهمان‌پذیر و خانه‌مسافرها در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه