English

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / ۱۱ ایستگاه در وضعیت نارنجی و قرمز

کیفیت هوای اصفهان امروز نوزدهم اسفند ماه با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۸ در شرایط ناسالم و آلوده برای گروه های حساس ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / ۱۱ ایستگاه در وضعیت نارنجی و قرمز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا امروز در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۲۲، استانداری اصفهان با شاخص ۱۴۶، انقلاب با شاخص ۱۱۵، باهنر با شاخص ۱۴۵، پروین با شاخص ۱۲۵، جی با شاخص ۱۱۴، رودکی با شاخص ۱۰۸، رهنان با شاخص ۱۰۳، کاوه با شاخص ۱۳۱ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

همچنین کیفیت هوا اکنون در ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه فرشادی با شاخص ۸۶، فیض با شاخص ۹۰ و میرزا طاهر با شاخص ۹۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در حال حاضر دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

اکنون ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۸۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۱۰۵ در وضعیت وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی خاموش است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه