English

در اقدامی خداپسندانه و با موافقت خانواده:

اعضای بدن دانش‌آموز مرگ مغزی تنکابنی به بیماران نیازمند اهدا شد

اعضای بدن علی خدابخشی دانش‌آموز پایه یازدهم رشته تأسیسات هنرستان شهید مسلمی شهرستان تنکابن با رضایت خانواده‌اش به چند بیمار نیازمند اهدا شده و به آنها حیاتی دوباره بخشید.

اعضای بدن دانش‌آموز مرگ مغزی تنکابنی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی خدابخشی دانش‌آموز پایه یازدهم رشته تأسیسات هنرستان شهید مسلمی شهرستان تنکابن که به دلیل مرگ مغزی دار فانی را وداع گفت و دردی جانکاه بر دل‌ها نشاند.

خانواده این دانش‌آموز با اهدای اعضای حیاتی فرزند عزیزشان از جمله قلب، کبد و دو کلیه به بیماران نیازمند، جانی تازه به زندگی چند انسان دیگر بخشیدند.

پیکر این دانش آموز عزیز، پس از اتمام مراحل اهدای عضو به بیماران نیازمند، در آرامستان روستای داروبار، آرامگاه ابدی خود در خاک آرمید.

آموزش و پرورش استان مازندران، درگذشت این دانش آموز عزیز را که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری کرد و هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده است را به خانواده محترم ایشان و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به ویژه مردم شریف شهرستان تنکابن تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم و سایر بازماندگان خواستار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه