English

شهردار نجف آباد:

جانبازان در جامعه اسلامی نماد ایثار و مقاومت هستند

شهردار نجف آباد در روز جانباز گفت:در جامعه اسلامی ما جانبازان نماد ایثار و مقاومت هستند.

جانبازان در جامعه اسلامی نماد ایثار و مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی در دیدار دو تن از جانبازان جنگ تحمیلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: امروز اگر آسایش, آرامش و سرافرازی و سربلندی و افتخاری هست به خاطر این همه ایثار و شهادت است، یک جانباز نماد ایثار و مقاومت است.

وی در ادامه افزود: خانواده هایی که جانباز دارند متوجه هستند جانباز چه سختی ها و مرارت ها و دردهایی را پشت سر می گذارد و همین تحمل هاست که از او علاوه به نماد ایثارگری نماد صبر و استقامت می سازد، از اینرو در جامعه اسلامی ما جانبازان نماد صبر و استقامت هستند.

شهردار نجف آباد با بیان این که جانباز الگوی جامعه است، بیان داشت: امیدوارم خداوند توفیق دهد ما در انجام مسئولیت ها بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم و پاسدار حرمت خون شهیدان و ایثار و مقاومت جانبازان باشیم.

گغتنی است؛ همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام علمدار کربلا و روز جانباز عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه جواد حجتی، محمدحسن آسیابانی، و خانم محمودیان از اعضای شورای اسلامی شهر و عطاالله شریعتی نیا ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد به دیدار دو تن از جانبازان جنگ تحمیلی رفت.

در پایان این دیدار ها به صورت نمادین با تقدیم لوح تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شهرداری نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رجبعلی هادلو

    جانباز جانبازدهدرصدهستم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه