English

انتقاد دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از بی توجهی مدیران ارشاد استان؛

جای خالی استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری هرمزگان در شورای فرهنگ عمومی

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: استاندار هرمزگان باید نگاه ویژه‌ای به شورای فرهنگ عمومی داشته باشد در حد شورای تامین به این شورا بنگرد اما امروز جای ایشان، رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه هرمزگان خالی است.

جای خالی استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری هرمزگان در شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در آئین رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، با بیان اینکه مسائل فرهنگی جزایر کیش و قشم نیز در شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان باید پیگیری شود گفت: شورای فرهنگ عمومی شورای تامین فرهنگ عمومی است و استاندار هرمزگان باید نگاه ویژه‌ای به شورای فرهنگ عمومی داشته باشد، در حد شورای تامین به این شورا بنگرد و امروز جای ایشان خالی است.

وی با تاکید بر اینکه با کمک ائمه جمعه باید اتاق جنگ مشترک تشکیل شود، اظهارداشت: نباید شوراهای متفاوت، قرارگاه های فرهنگی، فرمانده سپاه استان و رئیس کل دادگستری در این جلسه غایب باشند.

امامی با اشاره به اینکه نقشه فرهنگی کشور و برش استانی آن باید فصل الخطاب باشد و از حرکات غیرپیوسته باید جلوگیری شود، عنوان کرد: باید به ظرفیت ها، زیست بوم استان و تاریخ هرمزگان در مقاومت و استعمارستیزی توجه شود.

وی گفت: هرمزگان ورودی کشور از کشورهای آفریقایی و عربی است و باید این مسأله را به صورت فرصت و نه تهدید دیده شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه در سال جاری فرمان برنامه ریزی دست دولت نبوده است، اظهارداشت: اما در سال آینده مدیران کل فرهنگ و ارشاد باید به عنوان دبیران این شورا در استان‌ها باشند.

وی با اشاره به برگزاری بازی های جام جهانی در کشور قطر، افزود: یکی از اتفاقات بزرگ فرهنگی بین‌المللی جام جهانی دوحه است و باید شورای فرهنگ و هنری به این موضوع به صورت مفصل پیگیری کند؛ هدف بهره‌مندی حداکثری از این فرصت در ابعاد داخلی و بین‌المللی است.

امامی در پایان گفت: پیشنهاد میکنم در کارگروه جام جهانی کشور دبیر شورای هرمزگان حضور داشته باشد تا اصالت‌ها و فرهنگ خود را در جزایر کیش و قشم به گردشگران منتقل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه