English

علیرضا رئیسی:

ایجاد ناحیه صنعتی سیروان از نیازهای اساسی این شهرستان است

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اصلی این شهرستان است، گفت: این منطقه دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف است که ایجاد ناحیه صنعتی می تواند به رونق و آبادانی آن کمک شایانی کند.

ایجاد ناحیه صنعتی سیروان از نیازهای اساسی این شهرستان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا رئیسی در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان افزود: زمین های ناحیه صنعتی سیروان در گذشته به افراد واجد شرایط واگذار نشده و این مهم باعث تعطیلی واحدهای صنعتی منطقه شده است.

فرماندار شهرستان سیروان ادامه داد : از 24 واحد واگذار شده تنها 2 واحد فعال می باشد که این موضوع نشان می دهد به سرمایه گذاران واقعی توجه نشده است.

فرماندار سیروان تصریح کرد: در جلسات کمیته های ذیربط به این نتیجه رسیده ایم که به کسانی که زمین واگذار شده و تاکنون کاری انجام نداده اند 6 ماه فرصت دارند که مشکلات خود را برطرف کنند و در غیراین صورت به سرمایه گذار متقاضی واگذار می شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: در گذشته تعدادی سرمایه گذار که بومی منطقه بوده اند مراجعه کرده اند ولی متاسفانه به دلایل مختلف به این افراد واگذار نشده و هم اکنون در دیگر مناطق مختلف کشور سرمایه گذاری کرده اند و موفق هم هستند. 

فرماندار شیروان به ساماندهی واحدهای صنعتی، تقویت زیرساخت های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و حوزه اصناف تاکید و تصریح کرد: در سال های گذشته به تنها ناحیه صنعتی منطقه توجه نشده و انتظار می رود که اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان با ساماندهی امور و فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز، مشکلات کنونی را برطرف کنند.

رئیسی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش مهمی در فعالیت بخش های تولیدی و اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان آمادگی کاملی را درجهت حمایت از سرمایه گذاران با رویکرد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را دارد.

گفتنی است که در پایان این دیدار، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قول مساعد دادند که به سرمایه گذاران واجد شرائط و ایجاد ناحیه صنعتی جدید کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه