English

سید حامد عاملی خبر داد:

نظارت جدی ستاد کرونا در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی اکیپ های ستاد کرونا در سطح استان با برنامه ریزی به اماکن عمومی نظارت جدی خواهد داشت.

نظارت جدی ستاد کرونا در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه گام پنجم طرح شهید سلیمانی که در سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد گفت: نظارت در ایام نوروز با حضور چند اکیپ متشکل از دانشگاه علوم پزشکی ، اصناف، میراث فرهنگی و بسیج محلات تداوم خواهد داشت و آمادگی برای پذیرش مسافران نوروزی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

وی می گوید: تزریق واکسن دز سوم کرونا قبل از سفرهای نوروزی ضرورت دارد و راه اندازی پویش واکسیناسیون نوبت سوم قبل از سفر نوروزی نیاز است و در صورت تردد صاحب خودرو و مسافران باید کارت واکسن به همراه داشته باشند.

استاندار اردبیل وضعیت استان از رنگ قرمز به رنگ نارنجی و زرد تغییر کرده است گفت: امیدواریم آمار پیک ششم در استان اردبیل همچنان به سمت نزولی باشد و باید مراکز درمانی برای فعالیت در ایام عید نوروز برنامه ریزی کرده و داروخانه ها نیز در تمامی شهرستان ها تحت نظارت فرمانداری ها و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کنند.

عاملی افزود: با توجه به اینکه اردبیل یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی در کشور است که مسافران باید با رعایت موازین بهداشتی و دریافت هر سه دز واکسن وارد استان شوند و از مردم هم انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: در ایام نوروز معمولا در مدارس پذیرش مسافر صورت می گیرد و عوامل آموزش و پرورش استان باید در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسافران ، دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا را ابلاغ کنند.

استاندار اردبیل گفت: در حمل و نقل عمومی ، پایانه ها و فرودگاه اردبیل نیز باید نهایت نظارت با حضور تیم های مستقر ستاد کرونا انجام گیرد تا خدای ناکرده استان مجددا به قله پیک برنگردد.

عاملی از رسانه ها و صدا وسیما خواست نسبت به اطلاع رسانی جهت رعایت پروتکل ها،دستورالعمل ها و بخش نامه ها در ایام تعطیلات اقدام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: باید تزریقات واکسن بصورت محله محور تداوم داشته باشد و مراکز تجمیعی نیز همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و رسیدگی به بیماران قرنطینه در داخل خانه ها مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه