English

یاسر عبداللهی عابد:

۴۲۸ طرح اقتصادی به بانک‌های عامل معرفی شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تاکنون و از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بیش از ۴۲۸ طرح جهت اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

۴۲۸ طرح اقتصادی به بانک‌های عامل معرفی شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: این طرح های تولیدی و اقتصادی بر حسب الویت توسط دستگاه های اجرایی مختلف بررسی و احصا شده و در نهایت بانک مورد نظر را معرفی کرده اند.

وی افزود: لیست طرح های اولویت دار دستگاه های اجرایی استان جهت بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان سال ارایه شده است و تمامی طرح ها در کمیته استانی بررسی و تصویب شده، طرح هایی که قابلیت اجرایی دارند به بانک ها معرفی می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طبق آمار بانک های عامل تا کنون برای طرح های ارایه شده ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و طرح های باقی مانده نیز در حال بررسی و عقد قرارداد و نیز در مرحله نهایی پرداخت قرار دارند.

عبداللهی بیان کرد: دستگاه هایی از قبیل سازمان صمت ، آموزش و پرورش ، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای و ورزش و جوانان طرح های الویت دار خود را اعلام کرده اند و بانک های عامل نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات لازم با توجه به شیوه نامه اعمال شده اقدام می کنند.

وی می گوید: خوشبختانه اقدامات دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در استان اردبیل خوب پیش می رود و از پیگری های انجام شده نتیجه مثبت عاید استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در تسهیلات طرح های اعلام شده سهم مشارکت ۱.۵ برابری بانک ها نیز تا حدودی مشخص شده و باید تا حصول نتیجه نهایی این موارد پیگیری شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه