English

یاسر عبداللهی عابد:

طرح های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اردبیل مورد توجه قرار گیرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح های با اشتغال زایی بالا و پیشرفت فیزیکی حداقل بالای ۶۰درصد باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرند.

طرح های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اردبیل مورد توجه قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در نهمین جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰  گفت: دستگاه های اجرایی، طرح های آماده خود را با اولویت در اختیار بانکهای عامل قرار داده و باید طرح ها با پیشرفت بالا در اولویت قرار گیرند.

وی افزود: منابع تبصره ۱۸ به بیشتر دستگاه ها اجرایی ابلاغ شده و بانکها هم سه برابر طرح های دارای اشتغال زایی بیشتر و ثبت نام شده در سامانه های مربوطه مشارکت می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل می گوید: مبلغ ۸۵۵ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها بند الف تبصره ۱۸ اعتبار برای سال جاری تخصیص می یابد و بانک های عامل در تکمیل و افتتاح طرح ها مشارکت جدی دارند.

عبداللهی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط باید طرح های شاخص با اشتغال زایی بالا که حداقل تا خرداد ماه سال۱۴۰۱ تکمیل و افتتاح می شوند شامل اعتبارات این تبصره خواهند شد و باید وضعیت این موارد تعیین تکلیف شود.

وی سهم استانی ابلاغ شده بانک کشاورزی را ۳۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ یک سوم ۹۲ میلیارد تومان است که تقریبا ۶۲ میلیارد تومان سهم بانک کشاورزی استان اعلام شده و بصورت تلفیقی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: سهم سازمان جهاد کشاورزی برای طرح های شاخص و پایش شده بیش از سایر دستگاه ها که حدود ۲.۶۶درصد اعتبار سهم استان از کل منابع کشاورزی است که با مشارکت بانکهای عامل واحدهای الویت دار در نیمه اول سال آتی به بهره برداری می رسد.

عبداللهی با تاکید بر این که هر دستگاه به تفکیک بانکهای عامل مورد پیگیری قرار گیرند گفت: تسهیل گری و تسریع روند اجرای تبصره ۱۸ باید مورد توجه قرار گیرد و پیگیری ها نیز مستمر و جدی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه