English

هادی ایزدی:

آغاز بهره برداری از خط مونتاژ تراکتور در گناباد

رییس اداره صمت گناباد بیان کرد: تاکنون ۱۰۰ دستگاه تراکتور در این واحد تولیدی مونتاژ و روانه بازار مصرف شده است و ۵۰ دستگاه تراکتور دیگر هم در دست اقدام است.

آغاز بهره برداری از خط مونتاژ تراکتور در گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی ایزدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در خبری اعلام کرد: برای نخستین‌بار در شرق کشور مونتاژ انواع تراکتور توسط یک گروه صنعتی و تولیدی در شهرستان گناباد آغاز شد.

ایزدی در ادامه این خبر تصریح کرد: گروه صنعتی گناباد با توجه به پروانه بهره‌برداری صادر شده سالانه ظرفیت مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور از نوع تراکتورهای متوسط با توان ١٨ تا ٧۵ اسب بخار با برند کارتورو LOVOL را دارد.

رییس اداره صمت گناباد همچنین عنوان کرد: این واحد مونتاژ تراکتور با سرمایه‌گذاری ٣۵٠ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است که بدین طریق برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است و با راه‌اندازی کامل این خط تولید گام بزرگی در بخش نیرو محرکه و صنعت قطعه‌سازی در منطقه شمال شرق کشور برداشته می‌شود.

وی در ادامه این خبر با اشاره به تعداد تراکتورهای مونتاژ شده یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ دستگاه تراکتور در این واحد تولیدی مونتاژ و روانه بازار مصرف شده است و ۵۰ دستگاه تراکتور دیگر هم در دست اقدام است.

ایزدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارد که برای راه‌اندازی آنها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر بطور مستقیم و دو برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه