English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

جمع آوری پسماندهای حجیم اسقاطی در آستانه نوروز ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از جمع آوری اقلام حجیم اسقاطی با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز و فصل خانه تکانی شهروندان خبر داد.

جمع آوری پسماندهای حجیم اسقاطی در آستانه نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی  با بیان اینکه پسماندهای حجیم در واقع بخشی از پسماندهای خانگی می باشد که به خاطر حجیم بودن و عدم بارگیری توسط ناوگان جمع آوری و حمل و نقل پسماند امکان تحویل آن به همراه پسماندهای تر و خشک توسط شهروندان وجود ندارد، افزود: شهروندان نباید این پسماندها را در معابر شهری قرار دهند زیرا  این دسته از پسماندها روند جمع آوری و فرآیند مشخصی دارند که جمع آوری این اقلام در اسفند ماه روزهای جمعه هر هفته و از تاریخ 26 اسفند به صورت روزانه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این اقلام به گروه های مختلفی تقسیم می شوند، توضیح داد: این دسته از پسماندها  مواردی مانند وسایل سرمایشی و گرمایشی، مبلمان فرسوده منازل، انواع منسوجات غیر قابل استفاده، فرش، موکت، وسایل چوبی، و سایر وسایل را در بر می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: این اقلام بر اساس ثبت درخواست شهروندان با سامانه مردمی 137 شهرداری یا تماس با شماره تلفن 35314533 داخلی 126 واحد اجرایی سازمان مدیریت پسماند صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه