English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری یک شرور سابقه دار در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک شرور سابقه دار در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی خمینی شهر خبرداد.

دستگیری یک شرور سابقه دار در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی  شهرستان خمینی شهر یک شرور سابقه دار را که در زمینه ایجاد نزاع دسته جمعی ، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد ، خرید وفروش مواد مخدر و سلاح سرد و گرم، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم فعالیت داشت ، طی یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به سابقه دار بودن این فرد شرور، جرائم وی  را ایجاد نزاع دسته جمعی ، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد ، خرید وفروش مواد مخدر و سلاح سرد و گرم، قدرت نمایی، ایجاد مزاحمت برای افراد و نوامیس مردم و اخلال در نظم و آسایش عمومی عنوان کرد.

 این مقام انتظامی با هشدار به افراد شروری که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند ، گفت:  عربده کشی و اوباشگری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد و هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در خاتمه با اشاره به رضایتمندی شهروندان از دستگیری این شرور سابقه دار از همکاری صمیمانه مردم با پلیس  تشکر کرد و گفت: شهروندان مطمئن باشند که پلیس در حفاظت و حراست از حقوق آنان تا پای جان ایستاده و اجازه عرض اندام به این گونه افراد را نمی دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه