English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

زیرساخت‌های حوزه راه در استان ایلام توسعه یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: به حوزه راه‌سازی در استان ایلام باید توجه بیشتری شود.

زیرساخت‌های حوزه راه در استان ایلام توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار پیش از ظهر امروز در دیدار با مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و مدیران ذی ربط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که استان ایلام به‌عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته‌شده است باید در حوزه راهسازی و بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام با اشاره به این‌که متأسفانه آن‌گونه که باید بر ساخت‌وسازها در سطح شهرها نظارت نمی‌شود افزود: ساخت‌وسازهای غیرمجاز توسط افراد سودجو سبب شده مبلمان شهری وضعیت نامناسبی داشته باشد که ضروری است با متخلفان برخورد قانونی شود.

حمید مرادنیان نیز گفت: عزت، سر بلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبر و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهداست، ازاین‌رو احترام و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی آمار بالایی در حوزه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دارد گفت: هدف ما از سفرهای استانی ارتباط نزدیک با خانواده‌های معظم شهداست و قطعا این دیدارها برکات بسیاری به‌دنبال خواهد داشت.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این دیدار گزارشی از پروژه‌های مهم استان در حوزه راه‌سازی ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه