English

یعقوبعلی نظری:

رییس جمهور به مشهد مقدس سفر خواهد کرد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برخی از مشکلات با تصمیم گیری در حوزه های شهرستانی قابل حل است و این جلسات می‌تواند با حضور مسوولان و با هماهنگی استانداری به نتیجه برسد.

رییس جمهور به مشهد مقدس سفر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: رییس جمهوری در آینده نزدیک به این استان سفر خواهد کرد تا ضمن بررسی مشکلات عمده استان برای رفع آنها دستورهای لازم صادر و اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد.

نظری این خبر را در حاشیه نشست صمیمانه با مردم بخش رضویه شهرستان مشهد مقدس عنوان کرد و در ادامه گفت: مسوولان، مسائل و مشکلات مردم را در این نشست ها می شنوند و تصمیم هایی هم گرفته می‌شود و امیدوارم این مشکلات مرحله به مرحله و با همّت مسوولان حل شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: برخی از مشکلات با تصمیم گیری در حوزه های شهرستانی قابل حل است و این جلسات می‌تواند با حضور مسوولان و با هماهنگی استانداری به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: رفع برخی از مشکلات نیز نمی تواند در اولویت فعلی قرار گیرد زیرا نیاز به تخصیص اعتبار از سوی مسوولان کشوری دارد و هماهنگی و اجرای آن در حال حاضر امکان پذیر نیست و باید این موارد را نیز صادقانه به مردم اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: کم کاری هیچ مدیر و مسوولی را در استان تحمل نمی‌کنیم و به زودی افراد با انگیزه و پرتوان جایگزین آنها می شوند.

نظری تاکید کرد: هدف از سفرهای شهرستانی همراه با مسوولان شناسایی و حل مشکلات مردم است و برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داریم و از همه توان خود برای پیگیری آن در سطح استان و کشور استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان مشهد ۵۷ درصد جمعیت استان را دارد و طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و توافق آستان قدس رضوی و اداره کل راه و شهرسازی به زودی در بخش رضویه اجرا می‌شود.

نظری در این سفر دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده از جمله ساخت دبیرستان، سالن ورزشی، بوستان، نانوایی، تقویت تلفن ثابت و افزایش پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه را در بخش رضویه مشهد صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه