English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد:

آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در نشست هماهنگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

وی افزود: ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال است که برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

وثوقی بیان کرد: ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران،جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آنها در یک مکان ،دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز،کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها،ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی،کاهش مزاحمت های ترافیکی و روان سازی ترافیک راهها و فراهم سازی امکانات مناسب درجهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

وی بر تشکیل اتحادیه صنفی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تاکید کرد و گفت: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده ها با ارائه خدمات رضایت بخش می توانند ایفا کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل می گوید: اجرای طرح سراسری پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در استان اردبیل نیز در کیلومتر ۹۸ محور اردبیل پارس آباد در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ارائه پیام های ایمنی و رعایت قوانین راهور اجرا خواهد شد.

وثوقی کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی،ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران اسلامی در استان های مختلف و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر های منتخب را از جمله اهداف اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن عنوان کرد.

وی توزیع اقلام فرهنگی و برشور دربین مسافران نوروزی را یادآور شد و گفت:در این بروشور نقشه استان اردبیـل، اطلاعات و موقعیت مکانی مجتمع‌های رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی درج شده که در ایام تعطیلات نوروزی در ورودی استان و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی توزیع می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افتتاح ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نیم سال اول سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ۷۰۰ میلیون تومان درقالب ایجاد راه دسترسی، رمپ های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می کند.

وی می گوید: مردم و مسافران عزیز می توانند هرگونه پیشنهاد و شکایات خود از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را به شماره پیام کوتاه 30007070 و 3000141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ارسال کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه